Друк
как создать сайт на Joomla 3
  Сьогодення потребує від майстра виробничого навчання бути обізнаним та сучасним. Освічений педагог повинен швидко сприймати та впорядковувати нову інформацію, самостійно мислити, гнучко адаптуватися до нових вимог і самовдосконалюватися, вміти використовувати сучасні інноваційно-виробничі технології.
  Саме тому сьогодні на базі Навчально-практичного центру сучасних швейних технологій та дизайну нашого закладу відбулося стажування ІПП швейного профілю.
  Програма стажування була насиченою та водночас цікавою та пізнавальною. Царьовою Є.С. було презентовано Є-посібник "Технолоія виготовлення блуз" проекту "Професія творити моду". Доктор технічних наук, професор Захаркевич О.В ознайомила присутніх з напрямками використання мобільних технологій у швейній та модній індустрії, а саме: додатки спрямовані на пошук натхнення молодими дизайнерами, для підтримки процесів проектування одягу, смарт технології, технології доповненої реальностів одязі та модній індустрії.
  Практичне заняття по створенню інтерактивних робочих аркушів на платформі Wizer.me провела з учасниками Карпець- Самолюк М.О. Комарістова С.М та Осадча М.Є презентуали напрямок моди жіночих жакетів, їх силуетів та покроїв. Герасимчук Т.П поділилася секретами особливостей обробки виробів з еко-хутра.А на завершення - Гуцалюк Т.В. провела майстер-клас по використанню інноваційних технолоій в легкій промисловості- трафарет, розпис акриловими фарбами швейних виробів.
  По завершенні семінару присутні відзначили високий рівень підготовки відкритих заходів, корисність отриманої інформації та висловили слова щирої вдячності адміністрації та педагогічному колективу навчального закладу за організацію та проведення заходу. Учасники семінару отримали сертифікати про участь у роботі семінару-практикуму.
Возможно, это изображение (1 человек, стоит, в помещении и текст «доповнена реальнсть- JuliviAR»)
Возможно, это изображение (один или несколько человек и люди стоят)
Возможно, это изображение (3 человека и в помещении)
Возможно, это изображение (1 человек и стоит)
Возможно, это изображение (2 человека, люди стоят и в помещении)
Возможно, это изображение (3 человека, люди стоят, люди сидят и в помещении)
Возможно, это изображение (2 человека, люди стоят, люди сидят и в помещении)
Возможно, это изображение (2 человека и люди стоят)
Возможно, это изображение (один или несколько человек, люди стоят и в помещении)
Возможно, это изображение (2 человека, люди стоят и в помещении)
Возможно, это изображение (1 человек и в помещении)
Возможно, это изображение (один или несколько человек и люди стоят)
Возможно, это изображение (один или несколько человек, люди стоят и в помещении)
Возможно, это изображение (1 человек, стоит и в помещении)
Возможно, это изображение (2 человека, люди стоят и в помещении)
Возможно, это изображение (1 человек и в помещении)
Возможно, это изображение (3 человека и люди стоят)
 
 
русский бизнес