4 грудня 2019 р. відбувся семінар у сфері легкої промисловості та моди.

Організатори:
Виконавцем проекту є ГО «Громадський рух» «Нова економічна політика». Програма реалізовується Європейським банком реконструкції та розвитку (ЄБРР) і фінансується в рамках ініціативи EU4Business Європейського союзу.
Виступали:

- Регіональний директор WGSN по Центральній та Східній Європі Ірина Кушнеревич.

Тема доповіді: «Використання ресурсу WGSN,глобального лідера в прогнозуванні модних трендів при створенні колекцій. Розробка комерційних силуетів, знайомство з принтами, кольорами і матеріалами на прикладі сезону осінь-зима 2020/21».

Імідж-консультант, стиліст Катерина Черняк.
Тема доповіді: «Роль маркетингу в стилізації колекцій».
Основні аспекти на які потрібно звернути увагу бренду при формуванні колекцій:

  • позиціонування, цільова аудиторія, ринок збуту;
  • основи побудови образу (основи стилістики);
  • тренди та автентичність бренду. Як не втратити унікальність.
    Персональний і раціональний стиліст Ірена Венцюк.
    Тема доповіді: «Тренд. Життєвий цикл тренда. Тренд 2020».
  • поняття тренду і як він формується?
  • життєвий цикл тренду і основні етапи його проявів;
  • тренди 2020-го року: кольори, форми і фактури в одязі;
  • топ-20 актуальних віянь в жіночому одязі.


Додати коментар