Сьогодні професія офіціанта і адміністратора одна із самих затребуваних у нашій країні.

 

У будь-якій газеті обов’язково найдуться оголошення про відкриття відповідних вакансій. Та й це немудро: як показала статистика – такі спеціалісти у респектабельному закладі можуть заробити до 1500 доларів на місяць. Але щоб опинитися в еліті, що обслуговує прийоми на найвищому рівні, необхідно пройти твердий кастинг, продемонструвавши себе в повній бойовій готовності .
Офіціант – одна з найдавніших професій. Офіціант завжди в спілкуванні, завжди на
очах.

Упевненість кожного руху, чіткість,елегантність обслуговування: уміння увійтиу психологічний контакт – це й є високийпрофесіоналізм, що можуть визначитислова: гарна робота”.

Необхідні якості: він повинен володіти «сильним» типом нервової системи, що передбачає швидке переключення із одного виду роботи на іншу, швидкість уваги, бути рішучим, бадьорим, упевненим у собі, витривалим до фізичних навантажень, адекватно реагувати на подразники, мати правильну, грамотну мову, логічне мислення, розвинену оперативну і довгострокову пам’ять, бути бездоганно ввічливим, комунікативним. У випадку роботи з іноземними відвідувачами обов’язково знання іноземних мов у межах професійного мінімуму.
Офіціант та адміністратор зобов’язані досконало володіти всіма тонкощами етикету Сервіровка столу повинна займати лічені хвилини, адже дійсний професіонал не замислюється, з якої сторони поставити пиріжкову тарілку, а з якої покласти ніж для риби. Якщо ви думаєте, що завдання офіціанта тільки подати й забрати, то ви помиляєтеся. Велике значення має й загальний рівень культури. Дотепність, наявність почуття гумору, широкий кругозір будуть тільки додатковим бонусом при відборі офіціантів.

 

Перспективи професійного росту – підвищення кваліфікації, адміністративне зростання ( заняття посади метродотеля), продовження навчання в середніх спеціальних й вищих навчальних закладах й одержання професії «менеджер підприємств торгівлі й масового харчування».