Психологічна служба
- Деталі
- Автор: Super User
-
Категорія: Uncategorised
-
Опубліковано: 02 лютого 2016
-
Перегляди: 4667
Психологічна служба є структурним підрозділом ДНЗ «Хмельницький центр професійно-технічної освіти сфери послуг», діє згідно законодавства України і створена з метою соціально-психологічного супроводу навчально-виховного процесу, підвищення його ефективності, забезпечення оптимальних умов підготовки робітничих кадрів.
Психологічна служба взаємодіє з усіма структурами навчального закладу, задіяними у навчально-виховній роботі та її адмініструванні.
Практичний психолог – Лісіцин Віктор Дмитрович
Тема, над якою працює практичний психолог: "Дослідження шляхів профілактики та корекції проявів соціально-психологічної дезадаптації та кризових станів в учнів закладів професійної (професійно-технічної) освіти"
Соціальний педагог - Найибова Марина Леонідівна
Тема, над якою працює соціальний педагог: "Превентивне виховання та профілактика девіантної поведінки в учнівському середовищі"
Соціальний педагог – Коваль Олена Степанівна
Тема, над якою працює соціальний педагог: «Формування у підлітків навичок спілкування, профілактика афективного типу поведінки у конфліктних ситуаціях та зниження агресивності»
Напрямки діяльності психологічної служби
ДНЗ «Хмельницький центр професійно-технічної освіти сфери послуг»
Øздійснення психолого-педагогічної діагностики психічних процесів, властивостей та станів особистості, її спрямованості, виявлення дітей групи ризику;
Øпсихологічне тестування вступників до центру;
Øстворення, апробація та впровадження розвивальних, корекційних програм з урахуванням індивідуальних, статевих, вікових особливостей різних категорій учнів;
Øздійснення заходів із профілактики відхилень в особистісному розвитку учня;
Øконсультування учасників навчально-виховного процесу з питань ефективної міжособистісної та міжгрупової взаємодії, мінімізації наслідків конфліктних ситуацій;
Øрозвиток творчих та інтелектуальних здібностей учнів; залучення їх до різноманітної діяльності за інтересами;
Øсприяння повноцінному особистісному та інтелектуальному розвитку учнів, створення умов для формування у них мотивації до саморозвитку та самовдосконалення;
Øзабезпечення індивідуального підходу до кожного учня за результатами його вивчення психолого-педагогічних особливостей;
Øздійснення освітньої, виховної роботи, спрямованої на забезпечення всебічного особистісного розвитку особистості, збереження повноцінного психічного здоров`я;
Øпревентивне виховання, профілактика злочинності, алкоголізму і наркоманії і шкідливих звичок серед підлітків, протидія девіантним тенденціям у їх поведінці;
Øпроведення психологічної експертизи і психолого-педагогічної корекції девіантної поведінки неповнолітніх;
Øпсихолого-педагогічний супровід дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування та учнів пільгових категорій;
Øпідвищення психологічної культури учнів, педагогів, батьків;
Øорганізаційно-методична робота;
Øзв’язки з громадськістю.
Рекомендації учасникам навчально-виховного процесу
1. Пам'ятайте: найкращий спосіб боротьби з душевним неспокоєм – постійна зайнятість.
2. Щоб забути свої проблеми, намагайся зробити приємне іншим. Роблячи добро іншим, робиш добро собі.
3. Не намагайся змінювати чи перевиховувати інших. Набагато корисливіше і безпечніше зайнятися самовихованням.
4. Пам'ятай: кожна людина - така ж яскрава й унікальна індивідуальність, як і ти, приймай її такою, якою вона є. Намагайся знайти в людині позитивні риси, вмій бачити її достоїнства і в стосунках з нею спробуй спиратись саме на ці якості.
5. Май мужність від щирого серця визнавати свої помилки. Уникай зазнайства.
6. Вчися володіти собою! Гнів, дратівливість, злість спотворюють людину. Егоїзм – джерело багатьох конфліктів. Виховуй в собі терпіння, пам'ятай, що «рана заживає поступово».
7. Будь-яка справа починається з першого кроку! Пам'ятай: перешкоди нам даються задля нашого розвитку.
8. Людина, має необмежені можливості самовдосконалення, причому в усіх галузях своєї життєдіяльності.