26 листопада 2020 року члени методичної комісії викладачів та майстрів виробничого навчання харчової промисловості та ресторанного господарства  взяли участь  у роботі круглого столу « Готельно-ресторанний комплекс: стратегія та способи просування закладу». Круглий стіл відбувся в  онлайн-форматі. Захід організовано згідно плану Подільської гільдії кулінарів у Відокремленому структурному підрозділі «Хмельницький торговельно-економічний фаховий коледж КНТЕУ». Під час проведення круглого столу розглядалися питання сучасного стану сфери готельно-ресторанного бізнесу , вивчалися психологічні аспекти у цій сфері.

Відкрила засідання круглого столу Низенко Галина Володимирівна, яка звернулася зі вступним словом до учасників, довела інформацію про мету та завдання заходу. Для розуміння поведінки гостя працівникові сервісу потрібно знати психологію процесу обслуговування, зокрема мотиви, причини, цілі, якими керується гість при відвідуванні ресторану. Індустрія харчування - це специфічна сфера, де спілкування людей займає більше 20% робочого часу. Вміння встановити психологічний контакт з відвідувачем - це професійна якість працівників закладів ресторанного господарства.

 З доповіддю-презентацією на тему «Психологія  для персоналу готельно-ресторанного бізнесу» виступив кандидат психологічних наук, Венгер Олександр Павлович. У доповіді  розглянуто  аспекти  психології обслуговування в готельно-ресторанному бізнесі, які дозволяють   зрозуміти поведінку гостей, вибрати найкращий  варіант їх обслуговування.

 

 

Практичний психолог  Білоус Ірина Петрівна представила інформацію, яка допоможе  діагностувати  стан гостя  і коректувати власну поведінку. Особливу увагу приділила  психологічним методам, які варто застосовувати  у своїй роботі під час нестандартних  екстремальних ситуацій.

Завдяки цьому заходу його учасники сформували власне уявлення щодо психологічних аспектів в сучасному готельно-ресторанному бізнесі та обговорили напрями їх реалізації при підготовці майбутніх фахівців для цієї сфери.

Дякуємо організаторам за змістовний, корисний матеріал. Сподіваємося на подальшу співпрацю в онлайн- та офлайн-форматі, який, як очікується, буде відновлено після зняття відповідних карантинних обмежень.

Додати коментар